زندگی شیرین

زندگی شیرین

زندگی شیرین

زندگی شیرین

جام24

به گزارش افکارنیوز، جام24 کمک میکند تا محصولات خود را سریعتر و به صورت رایگان به سمع و بصر بینندگان برسانید و همچنین از کالاهای عرضه شده توسط سایر کاربران مطلع شوید. ویژگی منحصر به فرد جام24 که این سایت را نسبت یه سایر سایت های نیازمندی ها برتر کرده ،پشتیبانی آنلاین وب سایت میباشد که شما میتوانید نظرات و انتقادات خود را از این طریق به گوش کارشناسان ما برسانید تا در اسرع وقت به آن ها رسیدگی شود.

جام 24 در زمان کوتاهی که فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرده تا به امروز دارای کاربران زیادی از اصناف

مختلف مثل مشاوران املاک،فروشندگان خودرو،شرکت های خصوصی و دولتی و عموم مردم میباشد که از این جهت زمینه ای را فراهم نموده برای رونق کسب و کار و همچنین خرید و فروش آسان.

چنانچه کاربران گرامی جام24 خواستار بیشتر دیده شدن آگهی خود باشند و بخواهند آگهی شان از سایر آگهی ها متمایز شود ، میتوانند از بنرهای روی وبسایت استفاده کنند. بنر ها به صورت گیف متحرک میباشند و توجه بیننده ها را بیشتر جلب کرده بنابراین سبب بازدهی بیشتر آگهی میشود.

برای درج آگهی بر روی جام 24 حتما لازم نیست وارد وب سایت شوید، بلکه میتوانید از طریق اپلیکیشن جام24 نیز بر روی تلفن همراه خود آگهی های خود را در عرض چند دقیقه ثبت کرده و همچنین آگهی های قبلی خود را مدیریت کنید.

مشاورین املاک عزیز، فروشندگان محترم خودرو اگر ملک  یا خودرو خود را فروختید نگران نمایش آگهی بر روی وب سایت و تماس بی مورد مشتریان نباشید، میتوانید به راحتی به پروفایل خود بر روی جام 24 مراجعه کرده و آگهی مورد نظر خود را غیر فعال کنید تا دیگر روی وب سایت نمایش داده نشود.

همچنین میتوانید در صورت ایجاد تغییرات در آگهی مانند تغییر قیمت یا تغییر عکس ،از پروفایل خود آگهی خود را ویرایش کنید.

کارشناسان پشتیبان جام24 یک هفته بعد از درج آگهی، جهت بررسی بازخورد آگهی با شما تماس میگیرند و اگر بازخورد شما خوب نبوده یا موفق به فروش نشده اید آگهی شمارا به صورت رایگان تمدید میکنند.

سامانه نیازمندی های جام24 با حدود روزانه بیش از  10000 بازدید توسط کاربران، بر این شده تا کالای شمار ا مستقیم به دست مصرف کننده . برترین های ما : آگهی موتور ، آگهی رایگان ، آگهی املاک ، آگهی استخدام ، آگهی گردشگری ، آگهی خرید و فروش

مخاطبان سایت جام24 میتوانند با شماره 45897 تماس گرفته و یا از طریق www.jam24.irبه صورت آنلاین نیز در سایت  محصول خود را معرفی کرده و در سراسر کشور به نمایش بگذارند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.